Performanse

U Europi, Santa Fe nudi dva benzinska i dva dizel motora. Dva benzinska motora(MPI,GDI) su identične zapremine 2.4 litra, dok su dizel motori zapremine 2.0 i 2.2 litra. Svi motori zadovoljavaju Euro 6c normu i dolaze s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem.

Benzinski motori

Card image cap
2.4 GDi benzinski motor

Maksimalna snaga od 188 KS pri 6.000 obrtaja u minuti i maksimalni obrtni moment od 241 Nm pri 4.000 obrtaja u minuti.

Card image cap
2.4 MPi benzinski motor

Maksimalna snaga od 172 KS pri 6.000 obrtaja u minuti i maksimalni obrtni moment od 224.5 Nm pri 4.000 obrtaja minuti.

Dizelski motori

Card image cap
2.2 CRDi dizelski motor

Maksimalna snaga od 200 KS pri 3.800 obrtaja u minuti i maksimalni obrtni moment od 440 Nm pri 1.750-2.750 obrtaja u minuti.

Card image cap
2.0 CRDi dizelski motor

Maksimalna snaga od 185 KS pri 4.000 obrtaja u minuti i maksimalni obrtni momenat od 400 Nm pri 1.750-2.750 obrtaja u minuti.

Mjenjači

Card image cap
8-stepeni automatski mjenjač

Automatski mjenjač je dostupan sa svim tipovima motora za lakšu i udobniju vožnju.

Card image cap
6-stepeni ručni mjenjač

Ručni mjenjač čini vožnju zabavnijom, a ipak udobnom.

HTRAC

HTRAC

varijabilna kontrola obrtnog momenta

HTRAC je samostalno razvio Hyundai i temelji se na tehnologiji pogona na sva četiri točka gdje se varijabilno kontroliše prijenos snage na svaki točak. Naziv HTRAC je nastao od Hyundai i „traction“. HTRAC omogućava varijabilnu raspodjelu obrtnog momenta na točkove u zavisnosti od prianjanja točka i brzine kretanja vozila. Osim što HTRACK poboljšava stabilnost vozila, ovaj sistem dodatno poboljšava i ubrzanje te utječe na stabilnost vozila pri vožnji po snijegu, šljunku i u oštrim zavojima. Omjer raspodjele obrtnog momenta mijenja se u zavisnosti od režima vožnje i prikazuje se na displeju. U “sport” modu, HTRAC utječe na ubrzanje i u ovom modu, 50% obrtnog momenta distribuira se na stražnje točkove. U “comfort” modu, 35% obrtnog momenta prenosi se na zadnje točkove dok u “eko” modu, kako bi se smanjila potrošnja goriva, sva snaga prebacuje na prednje točkove. Pri klizavom kolovozu, sistem automatski raspoređuje snagu na sve točkove.

Režimi vožnje

Režimi vožnje

Boja instrument table se mijenja u skladu sa izabranim režimom vožnje (Comfort, ECO ili Sport).

Comfort režim pruža optimalan prijenos obrtnog momenta za stabilnu vožnju, ECO režim daje prioritet ekonomičnosti u potrošnji goriva, dok Sport režim povećava performanse za dinamičnu vožnju. Tu je i Smart režim koji automatski prebacuje u druge režime na osnovu uslova na putu i stila vožnje.

Cjenovnik, tehničke karateristike, katalog

Dokument Naziv Link
PDF dokument | Katalog Santa Fe
PDF dokument | Cjenovnik Santa Fe
Ponuda
Testna vožnja
Kontakt