Cjenovnik, tehničke karateristike, katalog
Dokument | Naziv | Link |
---|---|---|
PDF dokument | | Cjenovnik i30 | Preuzmite |
PDF dokument | | Katalog i30 | Preuzmite |
PDF dokument | | Dodatna oprema i30 | Uskoro |
AEB automatski pokreće kočenje u slučaju opasnosti kako bi se smanjila mogućnost ozbiljnog sudara ili kako bi se smanjile njegove posljedice. Standardni sustav AEB reagira na postojeća vozila ispred Vas preko prednje kamere, a opcijski je sistem dostupan s radarom, što doprinosi otkrivanju pješaka.
FCWS koristi prednju kameru za otkrivanje potencijalnog frontalnog sudara i upozorava vozača na postojeću opasnost. AEB pokreće kočenje u slučaju opasnosti kako bi se izbjegao sudar ili se smanjili učinci mogućeg sudara.
Održava postavljeni razmak od vozila ispred Vas, automatskim smanjivanjem ili povećanjem brzine na unaprijed postavljeno ograničenje. U “stop & go” prometu, ASCC održava unaprijed određeni razmak nakon zaustavljanja, a automatski ponovno pokreće motor kada se otkrije kretanje prema naprijed ispred Vas.
Kamere na vozilu nadziru saobraćajnu traku i pružaju vizualna i zvučna upozorenja ukoliko se vozilo previše približi istoj, a vozač nije signalizirao promjenu. Ukoliko je potrebno sistem također primjenjuje laganu snagu na upravljaču.
Senzori prate područja na bočnoj i stražnjoj strani vozila, te upozoravaju vozača na vozila ili druge predmete koji ulaze u mrtvi ugao vozača. Vizualno upozorenje se pojavljuje na odgovarajućem vanjskom ogledalu, ukoliko se detektuje još jedno vozilo prilikom signaliziranja skretanja upozorava zvučni signal.
Uz pomoć radara, koji su postavljeni na uglovima stražnjeg dijela vozila, koji skeniraju područje 180 stepeni iza vozila, ovaj sistem automatski aktivira kočnice kako bi se izbjegao sudar s drugim vozilima ili preprekama koje se nalaze u područjima male vidljivosti za vozača, naročito s bočne strane. Sistem se aktivira kada je mjenjač u modu za vožnju unatrag.