Kappa 1.6 Atkinson GDi motor pruža veću ekonomičnost u potrošnji goriva. Pruža maksimalnu snagu od 105 KS pri 5.700 obrtaja i maksimalni obrtni moment od 147 Nm pri 4.000 obrtaja.
Hibridni elektromotor
Hibridni elektromotor efikasno stvara maksimalnu snagu od 43 KS i 170 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Pokretanje – Elektromotor (EV režim rada)
IONIQ hibrid se pokreće samo uz pomoć svog elektromotora, što za rezultat ima nultu potrošnju goriva.
Mala brzina - Elektromotor (EV režim rada)
IONIQ hibrid se kreće samo uz pomoć svog elektromotora što rezultira nultom potrošnjom goriva.
Ubrzavanje – Motor i elektromotor
Kappa 1.6 GDi motor se automatski pokreće i elektromotor svojom snagom doprinosi smanjenju potrošnje goriva.
Ubrzanje i vožnja na uzbrdici – Motor i elektromotor
Kappa 1.6 Gdi motor se automatski pokreće i elektromotor svojom snagom smanjuje potrošnju goriva.
Konstantna brzina - Benzinski motor
IONIQ Hibrid radi koristeći samo svoj benzinski motor pri kretanju konstantnim srednjim i velikim brzinama.
Usporavanje i vožnja nizbrdo – Regenerativno kočenje
Motor je ugašen i kinetička energija koju apsorbuju kočnice se konvertuje u električnu energiju da bi se baterija ponovo napunila.
Zaustavljanje – Motor prestaje da radi
Kada se vozilo ne kreće benzinski motor i elektromotor automatski prestaju da rade.